Díky reklamním dárkům máte možnost se odlišit od konkurence. Pokud vymyslíte něco originálního, nebo podpoříte akci, která vám může prospět, zákazník to vždy ocení. Dříve byli součástí marketingových aktivit i bonusové programy, které se využívají i dnes, nicméně úspěch můžete mít i za menší peníze a někdy stačí jít cestou osvědčenou a vyzkoušenou, v podobě obyčejných odměn v podobě hrnečku nebo propisky, ale stačí je postavit na vyšší úroveň.

Využijte možnosti být jedineční

Což se vám může podařit snadno tím, že třeba svým zákazníkům nabídnete možnost získat nějaký předmět související s vaším účelem podnikání, ale s tím, že jej třeba personifikujete jeho jménem, tj. dáte věci přidanou hodnotu. A ač půjde třeba o obyčejné psací pero, kdo se může pyšnit tím, že tam může mít celé své jméno včetně příjmení a vzkazu, který si přál? Jedině zákazník od vás a to posílí jeho loajálnost vůči vám i vaší firmě a věřte, že si to nenechá pro sebe.

Mohlo by se vám také líbit: